22.06.2014

robi się.

12 komentarzy:

A.Gry pisze...

Ja też chce tak toczyć. Ciągle mam problem z ustaleniem grubości toczonych rzeczy.

am pisze...

na palcach jednej ręki zliczę tych, którzy tego problemu nie mają :)

A.Gry pisze...

a czy jest jakaś możliwość korepetycji u Pana?

am pisze...

zapraszam do Krakowa :)
Chętnie podzielę się tym, co wiem.

Unknown pisze...

Piękne.Widać, że lata praktyki. Tego nie dadzą jednorazowe korepetycje :-)
Ech, idę kręcić!

Atrament pisze...

Nie miałąm jeszcze do czynienia z kołem, ale podobno jest to bardzo trudna sztuka, moja mentorka w dziedzinie gliny na samym początku naszych warsztatów zapowiedziała mi , że u niej toczenia na kole się nie nauczę , szkoda, ale kiedyś i tak muszę spróbować.

Anonimowy pisze...

Where did you go? We miss you and your journey through the ceramic universe!

Please tell us you are well!

u. pisze...

Najlepszego panie Andrzeju! kolejnych 100 lat wybornej ceramiki!

Anonimowy pisze...

To gdzie w tym Krakowie można Pana znaleźć?

DIYmagdencja pisze...

Piękne :-)

DIYmagdencja pisze...

Piękne :-)

Add Hunters pisze...


Hello there, You've done an excellent job. I will definitely digg it and for my part suggest to my friends. I'm confident they'll be benefited from this web site.
And also with our web site, Add Hunters you're going to benefit from our international usages!Items listed on Add Hunters include electronics, pets, cars and, vehicles and other categories including land and property. Feel free to visit our web site http://www.addhunters.com al ain class motors