6.06.2010

przyglądam się.

 
Posted by Picasa

8 komentarzy:

alooini pisze...

no i gdzie młotek ?
będzie w użyciu ?

am pisze...

to inna skorupka, tamta mi się naraża.Prawie się nie zmieniła, a jeśli, to moim zdaniem na gorsze. Dam jej jeszcze jedną szansę :)

alooini pisze...

szansę dać trzeba
(inkasenci zacierają rączki :} )

am pisze...

czy kopytka (względnie raciczki) można zacierac? :)

u. pisze...

kluski na pewno... ;)))

am pisze...

kluski? Lac? (c z kreseczką mi nie działa...)

u. pisze...

tez moze byc ;))))). do rosolu z kury zawsze leje ;)). daj szanse...
moze zbyt grube warstwy szkliwa? magnez zawsze babluje. ale mnie sie to podoba. bardzo ladne polaczenie bieli z niebieskim, jak dla mnie.
a tak naprawde, skad ten namysl? (ten trwajacy w czasie...)

am pisze...

moje wahania i poprawki dotyczą naczynia z jednego z wcześniejszych postów (pięc kilo).
Tam paprałem cyną.
Magnezowe bąble, o ile są solidne i nie pękają- o.k.