15.05.2010

(na słońce i efekty wypału)

8 komentarzy:

u. pisze...

;))
to moze ... when the music's over ?
http://www.youtube.com/watch?v=DgPaqi7Dpdg&feature=fvw

alooini pisze...

a może
set the controls for the heart of the sun ?
http://www.youtube.com/watch?v=Vcd0sQLRHl4

am pisze...

@u.: to chyba mój ulubiony Doorsów.
@baśka: zasłuchiwałem się w nich dzieckiem będąc (to wtedy jak było ostatnie zlodowacenie), a z tym spotykam się po raz pierwszy, dzięki.

u. pisze...

'sun' czy 'music'?
na pink floydach z kolei ja sie wychowalam (w tej samej 'epoce lodowcowej') i bardzo lubilam ten wczesny muzyczny okres... 'siekierke Eugeniusza' do dzis pamietam ;)i Piotra Kaczkowskiego. (kurcze, lubie kaczki...)

alooini pisze...

oj staruszki :}
ja też się wychowałam na Doorsach, Pink Floydach i King Crimsonach Kaczkowskim i Beksińskim jakkolwiek się to pisze nie spolszczając ;}

am pisze...

witam w klubie ramoli :)

alooini pisze...

z przyjemnością :}

am pisze...

niestety trzeba nauczyc się na pamięc utworu "Sun of Jamaica" światowej sławy zespołu Goombay Dance Band.